maandag, maart 26, 2007

"Jumping is not a crime"



De laatste tijd als De Schattie en ik naar een fuif gaan is er altijd wel één moment waarop we radeloos staren naar fervente jumpers. U weet wel: de hele fuif spelen ze van muurbloempje tot er een reeks beats gedraaid wordt waarop je onmogelijk nog gracieus kunt bewegen. Vroeger was dat het moment waarop Baloo en ik ons volledig belachelijk maakten door te "hakken". Meestal in combinatie met "De Dansschool" van In De Gloria waar twee mannen op zoek zijn naar de beat. Hierdoor zakken onze respectievelijke Lieven gigantisch door de grond van schaamte, maar het is altijd wel lachen geblazen.

Maar goed. Vorige zaterdag was ik op een trouwfeest en was er weer van dat beatgedoe en toen stond ik daar maar wat onnozel te hakken en de beat te zoeken en al, as you do, en plots voelde ik mij voorbijgestreefd. Het wordt tijd dat ik leer jumpen. Eens ik het goed kan moet het makkelijker zijn om er een belachelijke versie van te maken. :D Met de kans om er uit te zien als Borat die aan het jumpen is hoop ik op de volgende fuif mijn eerste jump-pasjes te springen.

Oh, en Duvelman zie dit als een uitnodiging van menig oefenavonden voor onze duojump. :-)

Labels: , ,

3 reacties:

Op 8:14 p.m. , Blogger DVLMN zei...

op zoek naar een gelijke outfit hé. als 't kan ergens een margi reclame t-shirtje :)

duo jumpen zullen we doen. zeven dagen lang dan zullen we jumpen man man man

 
Op 7:41 p.m. , Blogger Red Dragon zei...

hahahahaha, ik lig helemaal dubbel van dat Jumpen...had er nog nooit van gehoord, maar we zijn hier helemaal verslaafd geworden. Wij gaan ook oefenen om ons helemaal belachelijk te maken op pinkpop.

 
Op 8:46 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Vooral de combinatie jumpen en de interieurs waarin zulke jumpfilmpjes worden opgenomen kunnen mij zo beklijven. Pak nu dat filmpje met die twee jumpende zebra's: is dat een kippenhok op de voorgrond? Anyway, sorry voor de bernardiaanse reactie

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage