donderdag, februari 22, 2007

Panic in the disco... kitchen

De kok op het werk is ziek en er is mij gevraagd om in te vallen. Nu moet je weten dat ik helemaal niet hou van koken terwijl er mensen op mijn handen kijken. En aangezien ik niks weet staan in de keuken op het werk én geen snars van de apparatuur begrijp zouden er heel wat keren mensjes mijn "personal space" binnendringen. Al dan niet op mijn vraag.
Vandaag op het menu vol-au-vent voor de peuters en broccoli met kip voor de baby's. Heb ik al gezegd dat ik nog nooit in mijn leven vol-au-vent klaargemaakt heb? Oh, en dat ik gekend ben om zoiets simpel als "witte saus" giga te verkloten?
Maar goed, de kindertjens hebben flink gegeten en er is niks ontploft. (Er is ooit eens een pot onploft in de keuken op het werk...) Wahey!

Morgen: appelmoes met worst. Makkie toch?!

Oh, en heel binnenkort die boekjes en auteurs die ik beloofd heb. Maar momenteel heb ik het heel erg druk met... lezen.

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage