zaterdag, januari 27, 2007

Queeste

Sinds het begin van de winter zijn De Schattie en ik al op zoek naar vanalles: een jas voor elk van ons, truien voor De Schattie en schoenen voor mij. Aangezien mijn madam niet zo een moeilijk geval is, hadden we al vlug een aantal truien en een jas voor haar. Helaas ben ik een beetje kieskeuriger en heb ik vooraf al dé jas en dé schoenen in mijn hoofd. Allemaal heel ambetant, want dan heeft die jas óf geen zakken óf een dwaze rits (ja zo ver gaat het zelfs: de rits moet perfect zijn!) en dan heb je de perfecte All Stars aan, staat er wel een "tatsekop" op de zijkant zeker? Aaargh!
Maar goed, sinds kort heeft De Schattie beslist dat ze toch niet genoeg truien heeft ("Ik heb er maar zes!") en konden we terug van voorafaan beginnen. Het werd zelfs zo erg dat we onze "gewone" winkels links lieten liggen en een aantal nieuwe uitprobeerden. U weet wel, de winkels waar madammen met een bontjas de rijen vervuilen of die waar jonge tienersletjes hun nét iets te korte jasjes aanschaffen. Allemaal heel erg verontrustend.
En gisteren gingen we nog maar eens naar Roeselare. Nadat we in Gent, Brugge, Antwerpen en het fuckin' ringshoppingcenter helemaal niks gevonden hadden voor mij besloot de Schattie nog een enkele wanhoopsdaad: élke winkel in de stad die we al honderden keren hadden aangedaan zouden we binnenstappen. Maar dan ook elke winkel: degene waar de beats je tegemoet komen, degene waar tieners voor de deur posten, ja zelfs die waar de paarse bommaatjes hun bloemetjes hoofddoeken vinden. En geloof het of niet maar het heeft gewerkt! Ik heb een nieuwe jas én sjaal voor slechts 15 euro op de kop kunnen tikken. En mijn jas lijkt dan nog ergens vaag op die van Captain Jack! Wahey!!
Nu nog schoentjes voor mezelve en een trui voor De Schattie (die ze eigenlijk niet nodig heeft ^_^) en het eindeloze winkelen is voorbij. Yesssz! Wel, totdat we nieuwe zomerdinges nodig hebben natuurlijk. :-)

Labels:

1 reacties:

Op 3:04 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

You can NEVER have enough clothes!
Ellen

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage