maandag, december 18, 2006

It's the season...

 

Verschrikkelijk

Elk jaar opnieuw met de familie rond de kerstboom en doen alsof je elkaar meer dan deze ene keer samen gaat zien, doen alsof alles heel erg leuk en gezellig is terwijl je eigenlijk vind dat de broodjes naar nat karton smaken, je vader verre van grappig is en je liefst zo snel mogelijk naar huis wil.
Ik kan geloof ik eerlijk zeggen dat ik deze eindejaarsfeesten eigenlijk niet zo leuk vind. Ik hou niet van opgedrongen samenkomsten waar ik verplicht word om vanalles te proeven, iedereen te kussen (bah!) en bekritiseerd te worden op de keuzes die ik gemaakt heb het afgelopen jaar.

Plezant

Maar laten we positief blijven. Het is ook de tijd van het jaar waarop De Schattie en ik een aantal goeie vrienden rond te tafel gaan ontmoeten om een gat in de nacht palaveren.
Looking forward to it! Posted by Picasa

Labels: , ,

1 reacties:

Op 4:26 p.m. , Blogger DVLMN zei...

palaveren over een gat.
Heerlijk.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage