dinsdag, november 28, 2006

Tussendoortje

- Dat fuiven in Ieper redelijk vroeg (2u) bijna leeglopen ondanks de leuke muziek en de aanwezigheid van héél véél schoon volk.

- Dat vijf omleidingen op de weg naar mijn werk overdreven zijn en dat ik beslist heb om over te schakelen op de autostrade. Scary!

- Dat ik heel vereerd ben om benoemd te worden tot "fotograaf van de werkplaats" en ik een extra taak heb die eruit bestaat massa's foto's te nemen van de kindertjens. Foto's (!) en ik ben betaald en al. Wahey!

- Dat Hiro uit de serie Heroes supercool is en de serie formidastisch. Yataaaaaaaaaaaaa!

- Dat ik last heb van herftsvermoeidheid. *geeuw*

1 reacties:

Op 1:15 p.m. , Blogger Weetniet zei...

Ok, ik zal braaf alle "illegale" comments verwijderen! Tot mails.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage