maandag, september 11, 2006

Verrassingfeestje


v.l.n.r. : Question/Spikey, SuperNerd/Duvelman, MammoetMan/Warskinny, Skippy/Ellen, SuperKip/Kip, S. met tiara, HeteroMan/Bavada, Damsel in distress/Weetniet, Deoman/R., GI Jane/J., de Camp Crusader/Occie, Pet Shop Girl/De Schattie

Verrassingsfeestjes zijn leuk éénmaal de verrassing eraf is. De dagen voor het verrassingseffect erger je namelijk dood aan je eigen onwetendheid. "Neen liefje, nu mag je even mijn GSM niet meer opnemen", "Oh hoi Occie, wat toevallig dat je ook net in Roeselare bent. Zin om... Oh, je wil nu niet afspreken. Ok dan", "Hey J., tuurlijk kunnen we zaterdag komen eten *telefoon wordt uit mijn handen gerukt* of misschien niet dan...". Vrienden die gigantisch raar beginnen doen telkens je de kamer binnenkomt, mysterieuze smsjes en leugens, leugens, leugens. Ok, als echte verrassingsfeestjesplanner moet je wel dingen verborgen kunnen houden, maar daar ben ik niet zo aan.
Maar goed zaterdagmiddag werd ik zonder pardon naar Spikey gestuurd. Wij twee moesten dringend nog eens naar de macro. En toen moest hij mij nog wat computerprogramma's uitleggen en natúúrlijk zou ik blijven eten. Met als resultaat dat we te laat waren op mijn eigen feestje. Hihi. Ellen stond al aan de deur met een diadeem met oortjes op in haar hand. Mocht Spikey geen nylonkousen gekocht hebben in de Macro ik had het bijna bizar gevonden.
Met liters alcholische drank (Spikey: "voor als ik dorst krijg in de wagen") in de hand draai ik mij richting voordeur waar een poster hangt met: "Annual convention of the Great Alliance of Youthful Superheros. Topic: The saving of our damsel in distress: our very own birthday girl Weetniet" Met alleen maar vraagtekens bel ik aan en...
"Excelsior!" De Schattie erm... Pet Shop Girl vliegt mij om het lijf. Wat later volgt de Camp Crusader. Zij weten mij te vertellen dat een hoop vrienden elk moment kunnen toekomen als hun alter ego, dat ik verondersteld wordt van voor elk van hen een fotoshoot te regelen én ooh ja hier is je pruik en... Yep, ook ik moet er aan geloven:


Het feest zelf was echt heel erg leuk! De zetels waren verplaatst zodat we eens genoeg plaats hadden om iedereen te laten zitten, de ruimte was aangepast versierd, ik was omringd met vrienden, er was een cocktailbar & cake met kaarsjes. Het is de leukste verjaardag die ik al heb gehad en ik wil Occie en De Schattie nog eens extra bedanken: *kusjes & knuffels all around*.
De gasten die zo wat de hele avond in karakter gebleven zijn verdienen ook een extra applaus. Volgend jaar: Little Britain! :-)

Meer foto's klik!

2 reacties:

Op 9:50 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Heya, dat ziet eruit als een geweldig gezellig Feest!!!

Excelsior!!!

groetjes,
Roderique

 
Op 7:17 p.m. , Blogger DVLMN zei...

't was ultra rielèèèèèèèèèks
i liked it



a lo'

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage