donderdag, augustus 17, 2006

Moe.

Opnieuw aan het werk. En we vliegen er meteen in: niet alleen heb ik de dagshift die verlengd is en dus wat aanpassing vraagt, ik ga ook nog eens babysitten. Weliswaar met De Schattie maar toch. Twee aandachtvragende kinderen na een dag vol peuters en baby's die weer wat moeten wennen aan de crèche.
Resultaat: een heel erg vermoeide ik. En dat terwijl er dit weekend moet gekozen worden tussen De twieoo fuif en Izehhem Zomert na een hoogstwaarschijnlijk overheerlijke maaltijd geserveerd door Occie ter gelegenheid van Elrod. En uitrusten is er niet bij. Ook maandag en dinsdag moet ik werken en donderdag vertrekken we "op reis" naar London. (Kan ik Kimberly woensdag ophalen Wout?)
Ik word al moe van er aan te denken.

1 reacties:

Op 2:55 p.m. , Blogger Piglet zei...

eendjes goed en wel. Maar ik ga niet met een Kimberly op reis :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage