zondag, juni 04, 2006

Eindelijk: de resultaten van de ESC-finale @ Piglina's

Het heeft een tijdje geduurd. Niet alleen had ik heel erg druk met werk en het nieuwe werk, mijn PC besliste ook nog eens de geest te geven. Wel ok, om een beetje tegen te sputteren. Computerwizz Spikey heeft uiteindelijk de juiste geheime codes weten in te voeren en nu tuft mijn PC vrolijk verder. Anyway, the results of "de Sofa":

12 Ukraine
10 Finland
8 Lithuania
7 Bosnia & Herzegovina
6 Russia
5 Croatia
4 Norway
3 Germany
2 Romania
1 Armenia

De Dvlmn vergat punten te geven, maar laat ik u zijn commentaar niet onthouden op de eerste vijf.

Op "Show me your love" van Oekraïne antwoordde hij gezwind: "That's why I came", in Finland zag hij al de winnaarsblik, Lithouwen vond hij echte hansworsten en op Bosnië & Herzegovina wist hij niets beters uit te brengen dan "euh...".

Verder werden ook heel wat celebrities gespot:
Zwitserland had Brahim, Frans Bauer en George Michael mee terwijl Moldavië Geena Lisa mét camel toe had opgeroepen.
Ook Sinead O'Connor, Paris Hilton, Jimmy Sommerville, Gerard Jolinck, Julio Eglesias, Chris Vandendurpel, John Stamos, Jani en Wim Oosterlinck werden gespot. U ziet bekenden schuwen het spektakel that is Eurosong niet!

Het was een leuke avond met z'n allen geplet in een zetel of over de grond gestrooid met veel te veel hapjes en heel wat (obsceen) geroep naar de TV. En een hele ervaring om eens naar Eurosong te kijken met een meerderheid aan hetero's. Ze blijken een heel andere visie te hebben én de mannelijke varianten hebben soms wat problemen met hun hormonen als er fuck me botjes ten tonele gevoerd worden. En dat weten we nu ook weer. Experiment=geslaagd!

2 reacties:

Op 3:39 p.m. , Blogger DVLMN zei...

alsof hetero's de enigen zijn die enigszins hormonaal ontreegeld kunne zijn wanneer de fuck me botjes ten tonele verschijnen :)

 
Op 10:37 a.m. , Blogger Piglet zei...

Goh, Merlina en ik hebben onszelf toch onder controle gehouden (in jullie bijzijn dan toch). In tegenstelling tot...

Maar goed, Ruslan was een hit bij de homo's, zonder fuck me botjes weliswaar

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage