donderdag, mei 25, 2006

Stilte

door:

- heel veel werk. Nog niet de vaste job, dus dat belooft als ik beide ga combineren.
- mijn tweede avontuur met de Blikken Doos en zijn aanverwante verliefde Rode Wijzer.
- mijn nieuwe verslaving: YouTube. Zoveel clipjes te bekijken... o.a. Hex, Sugar Rush, South Of Nowhere, The L word season 3 (aangezien ik die nergens anders vind op het Net? Tsk!), Bad Girls (Oh joy al de Niki/Helen scenes na elkaar gemonteerd! En dat accent *sigh* geil!) en natuurlijk mag ik Willow & Tara niet vergeten uit Buffy The Vampire Slayer. "I'm under your spell" yeah baby!

Binnenkort het langverwachte Eurosongverslag en mijn oordeel over de nieuwe X-men.
See ya soon.

7 reacties:

Op 11:12 a.m. , Blogger DVLMN zei...

ons kijkt er naar uit!
u weze gewaarschuwd.

 
Op 11:36 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

De nieuwe x-man vond ik heerlijk entertainment.
Leve Wolverine! En Magneto!

... en hun toekomstige spin-offs!

 
Op 6:36 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Kipje! Nee! X3 suckte!

 
Op 9:50 a.m. , Blogger Occie17th zei...

Kipje toch... Lees eens mijn review en oordeel DAN eens!

Lol

 
Op 2:07 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

X3 suckte niet, al hadden jullie het natuurlijk liever anders gezien. :P

't Was allemaal ferm overdreven, maar ik heb er van genoten. Weinig samenhang en zo, maar des te meer spektakel. 't Is ook niet bedoeld als psychologisch drama hé. En ik ben ook fan van Magneto! Lang leve de actieve senioren!

 
Op 5:31 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Niki/helen op het gekweel van Céline Dion.Verschrikkelijk! Hun mond beweegt en er komt alleen céline uit!

 
Op 11:56 a.m. , Blogger Weetniet zei...

@ Dirty Raul: toen ik de eerste noten hoorde van het gekweel heb ik "mute" ingeschakeld. Maar de andere clipjes vallen serieus goe mee.

@ X-men fans: binnenkort mijn argumenten pro en contra maar laat ik nu al vertellen: ik was teleurgesteld!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage