vrijdag, juni 16, 2006

X-men 3: flop of net niet? SPOILERS!!!

hot hot hot Volgens comic freaks Occie en Spikey wel. Terwijl Bavada en Kip hem dan weer "entertainend" vonden. Dus laat ik jullie allen eens vervelen met mijn conclusie.

Dat Jean Grey het beste van de hele X-men saga is daar bestaat geen twijfel over. Jammer dat de dame een complete karakterwissel krijgt in de derde film die alles te maken heeft met een flauw plot die vaag ergens iets met de comic te maken heeft. (comic=komeet; film=multiple personalities)
Een aantal personages doen dingen die ver van hun karakter liggen bv:
- Magneto: "What have I done" & het in de steek laten van de sexy Mystique
- Rogue die zich laat omkatten
Het nodeloos opvoeren van duizenden mutanten die allen vier seconden meegaan werkte heel erg op mijn zenuwen alsook de "harde kern" van Magneto's bende die heel erg toevallig over heel erg handige specialiteiten beschikken. Bah, zo goedkoop!
En over nodeloze doden gesproken: Cyclops is inderdaad een gigantische lul die ferm op mijn systeem werkte, maar ik vond de slashy momenten tussen hem en Wolverine wel niet mis. En waarom Xavier doden om hem te laten herrijzen? Xavier is niks zonder de sexy stem/kale kop van Patrick Stewart. Ik aanvaard geen nieuwe Professor!
Voorts vond ik dat er heel erg weinig met het verhaal gebeurt. Ze konden er zoveel meer van maken, maar alles lijkt opgeslokt te worden door de special effects. Een gemiste kans.

Oh en beste cinema in Roeselare: gelieve de volgende keer alles beter af te stemmen zodat ik het megageile sexy lijf van Famke Janssens in high resolution kan bekijken. Dank u!

1 reacties:

Op 7:06 a.m. , Blogger BL zei...

Ik ben het 100% met je eens.
Als ik een vrouw was, Piglet zou moeten opletten ;-)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage