donderdag, augustus 10, 2006

I must be mad

In de vakantie vrijwilligerswerk doen op je vorige werkplaats. Hey, waarom niet? Het is niet alsof ik iets anders te doen heb. De collega's van De Schattie zijn allemaal in vakantie en de De Schattie mag daar de boel recht houden. En ik zit hier héél alleen thuis. Dan doet men al eens zoiets raar.
Vreemd hoe vlug ik het opnieuw als "werk" zag. Misschien lag het aan het feit dat ik meteen kinderen in hun sta-apparaat flikkerde, incontentiemateriaal aan het vervangen was en sondevoeding aansloot. Misschien lag het aan het feit dat mijn collega af en toe verdwenen was en ik alleen stond met negen kinderen die ik van toeten noch blazen kende of héél misschien aan het feit dat ik alleen een activiteit gegeven heb die losjes gebaseerd was op het thema van de dag. "Losjes", want kinderen die alleen gemixt eten kunnen verwerken zie ik niet meteen fruitsalade verorberen.
Maar goed, ik heb mij heel erg geamuseerd met de gasten en mijn (ex-)collega('s). Vandaar dat het geen enkel probleem was om mee te gaan op uitstap naar zee de dag voordat ik moest gaan babysitten van 5u30 tot 12u. Geen. Enkel. Probleem.

Zzzzz.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage