woensdag, augustus 23, 2006

Voorbereidingen.

Mocht de dag vandaag een aantal uur meer tellen dan zou ik een gelukkig mens zijn. Vanavond moet ik mijn auto binnenbrengen (don't ask, the Blikken Doos is down. Once again), Kimberly oppikken, de sleutel bezorgen aan onze catsitter en ev. zijn nieuwe crib bekijken, naar de'n Delhaize gaan, mijn oude camera terug eisen van de broerie én ev. mijn nieuwe broeken die de mémé ingelegd heeft (ik heb nu eenmaal korte beentjes) oppikken.
En dan heb ik het nog niet over ponden gaan halen bij de bank, mijn valies maken, willen verder kijken naar The Sopranos en dringend nog eens langs gaan bij mijn pa voor hij denkt dat ik ergens dood lig in de goot.
Daarnaast moeten de Schattie en ik nog eens de tijd vinden om verder te werken aan onze conditie. Yep, we lopen nog steeds, al is het met nu en dan een break (die weergoden eh).

Ik voel me meer en meer zoals die reclame: "Ik ga eens 10 seconden een ontspannend bad nemen é".

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage