dinsdag, november 07, 2006

Dat ik even ontevreden ben. Omdat mijn ma een auto gekocht heeft waarvoor ik mag betalen. Zonder dat ik erbij ben. Omdat ze mijn pa gebeld heeft om te zeggen dat hij geld mag dokken dat ik dan wel zal terugbetalen. Zonder dat even aan mij te melden. Gezellig dat het was zondag bij pa. Echt super cosy. (De auto is namelijk duurder dan de vorige wat eigenlijk wil zeggen dat ik hem niet kan betalen maar soit.)
Maar ok, naar het schijnt ben ik de eigenaar van een metalisé blauwe Toyota Starlet. En na een bezoek aan de grootouders weet ik ook dat hij van '98 is. Leuk dat alle info over de gehele familie verspreid is.

2 reacties:

Op 8:43 a.m. , Blogger DVLMN zei...

killer hé, dat alles zo voor jou geregeld wordt. Familie, tss.

 
Op 6:20 p.m. , Blogger Piglet zei...

de mienie.... :( *dikke knuffel*

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage