woensdag, november 29, 2006

Dinsdagavond

is al sinds een aantal weken Block-avond. Duvelman komt naar hier of wij gaan naar daar en dan is het lachen geblazen met de schaamtelijke DieterenFilip. Als ik de dag erna niet moet gaan werken gaat dat dan gepaard met het consumeren van een beetjen alcool. U weet wel: de hoeveelheid dat een mens nodig heeft om de zangcarrière van Dieter aan te kunnen. :-)
Gisteren werd beslist om een drinking game te houden aangezien het de allerlaatste aflevering was. De hamvraag was natuurlijk: zal de kijker/koper de meerwaarde van DieterenFilips fantastische Hamam-met-gratis-loft erbij appreciëren?
Vlug kozen we elk een woord waarbij we een grote slok van onze vodka orange of spuitwater zouden nemen. De Duvel koos voor het voor-, tussen- en achtervoegsel "gevoel" dat de vorige aflevering te pas en te onpas uit onze tv donderde, De Schattie voor het fantastische en alomtegenwoordige "Ik heb zoiets van" en ikzelve ging resoluut voor "meerwaarde".
Na een kwartier was de helft van mijn glas leeg en zaten Duvel en De Schattie met een droge keel ofte hoe het tij kan keren. Terwijl Gita en vooral Natalie de vorige afleveringen telkens zoiets hadden van en er om de haverklap wel iets gevoeld werd, was het nu akelig gevoelloos en hadden beide dames niets meer van. En Hans maar zijn 25.OOO euro meerwaarde promoten. Mens, moest ik naar het WC zeg!
Maar goed, de show werd afgesloten in mineur: dat die Limburgse losers zo maar eventjes naar huis gaan met 80.000 euro winst is beyond me, het mocht nog de best afgewerkte loft allertijden zijn, die mensen hebben géén smaak. Mijn persoonlijke winnaars zijn Gita & Christophe die van bouwleken uitgegroeid zijn tot redelijke kenners en Robyn & Line die alles zelf én samen gedaan hebben. Eat that poetsend boerenpaard!

Labels: , ,

4 reacties:

Op 12:51 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

nou nou, uw vriend dvlmn vond het gisteren nochtans erg owkidowkie pianissimowkie :)

jaja, geef me nu maar "the finger"

 
Op 4:40 p.m. , Blogger Piglet zei...

(the fingerssssss) :-)

 
Op 8:28 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

and where will those fingers be inserted? :p

 
Op 3:06 p.m. , Blogger Piglet zei...

ahem.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage