donderdag, januari 11, 2007

Net zoals honderden Izegemnaren spendeerde ik veel te veel tijd in de Delhaize met een stokbrood onder de arm tijdens de laatste uren van 2006. Verder had ik een leuke tijd met vrienden die ik 2007 inkuste. Op speciale gelegenheden past het al wel eens al dat gekus. Verder ben ik nog steeds een grote voorstander van het knuffelen of het gewone afstandelijke hoofdknikje als het om onbekenden gaat, maar daar gaat het hier niet over.

In 2007 ergerde ik mij aan de eerste verplichtingen van het jaar: familiebezoek. Maar al bij al viel dat wel mee en eindigde ik de eerste dag met mijn broerie in de zetel terwijl De Schattie met mijn Schoonzus de verschillende kwaliteiten van mijn broer en ik aan het bespreken waren. Nice.

Verder ben ik sinds dit jaar aangesteld als fotograaf van dienst op het werk en ben ik aangesproken door een aantal mensen om foto's te nemen. Een leuke egoboost. :-)

Geen voornemens, want ik hou niet van sociale druk. Enkel mijn random schrijfels tot een geheel maken, gigantisch veel geld sparen zodat mijn kinderwens deze eeuw nog vervuld wordt en dit blogje minder verwaarlozen. Bij deze. :-)

Labels: , ,

2 reacties:

Op 6:40 a.m. , Blogger Occie17th zei...

Dat zijn goeie voornemens!

 
Op 2:31 p.m. , Blogger DVLMN zei...

meer moet dat niet zijn.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage