maandag, december 18, 2006

Laat

Vanavond moest De Schattie voor het eerst laat werken omdat haar nieuwe gezin haar pas kan ontvangen na 18u30.
Nadat ik wat kleine taakjes gedaan had (was, stofzuigen) heb ik mij beziggehouden met
- het overschakelen naar blogger beta (thanks Bavada!)
- het lezen van het boek dat ik gewonnen heb met de Pot poll van afgelopen Lesbiennedag (saai!)
- het zoeken van de betere lesbofilm op YouTube (What's cooking is wel nog te doen)
- de werking van een digitale camera uitleggen aan mijn ma én mijn mémé over de telefoon (totaal niet gelukt)
- het disciplineren van drie allesbehalve brave poezen ( de waterspuit is bijna opnieuw leeg)

Het spreekt vanzelf dat ik ondertussen De Schattie gigantisch gemist heb.

Daarna was het tijd om te eten. Geen schattig gemurmel in de keuken, geen gezelschap aan tafel en alleen de afwas doen. Bah, moest eten niet zo essentiël zijn, ik had de moeite niet genomen.

Kortom ik snap niet hoe andere koppels het doen, maar ik mis het in de zetel vegeteren met z'n twee, intelligente conversatie en een hele hoop gezever. ;-)
Nog 42 minuten en ze is thuis...



Labels: ,

3 reacties:

Op 7:15 p.m. , Blogger Piglet zei...

oooh liefje!
xxxxxx

 
Op 6:00 a.m. , Blogger Occie17th zei...

One gets used to these things

 
Op 4:25 p.m. , Blogger DVLMN zei...

oooh zo lief

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage