donderdag, januari 18, 2007

Voorproefje

Dinsdag had ik een "professionele" fotosessie met de zwangere zus van de beroemde vriendin F. van Occie & Stijn. Die ook een beetje mijn vriendin geworden is. :-)
"Professioneel" omdat ik mijn tripod meezeulde en gigantisch veel geheugen & batterijen en omdat ik staande lampen wilde gebruiken voor lichteffecten (bij gebrek aan professionele spots) en ook wel een hele hoop ideeën had.
Ideeën die als sneeuw voor de zon verdwenen eens ik F. zag en hoorde dat haar hele familie -1 aanwezig zou zijn. Zenuwachtig dat ik was! Ik ben niet de juiste persoon om mensen te fotograferen en zelfzeker te zeggen dat een voor mij onbekend persoon in die en die pose moet gaan staan. Geef mij maar beestjes of eten, die hebben geen stemgeluid om hun mening te uiten.



Maar goed. Eens mijn model voor de camera stond en zelf gelukkig heel wat suggesties had, verdwenen mijn zenuwen naar de achtergrond en kon ik hier en daar een aanwijzing over mijn lippen krijgen. "Ja, de armen zó zodat er een vloeiende lijn ontstaat", was toch één van mijn minst amateuristische uitspraken. Heel wat gepruts ook met de lampen, maar daar heb ik helaas niet het resultaat verkregen dat ik wou. Anywayzz... Ik heb me reuze geamuseerd en dank F. en haar zus uit de grond van mijn hart omdat ze mij een uur en half hebben doen geloven dat ik fotografe was ipv opvoedster.

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage