maandag, januari 15, 2007


Laat het duidelijk wezen dat er niets meer relaxing is dan gaan uitwaaien aan zee. Zeker nadat je de winkelstraat van Oostende getrotseerd hebt. Miljoenen toeristen die je verpletteren, de geur van wafels die je negeert omdat er al honderdduizenden rond de kraampjes zwermen en teleurstellende koopjes. Gelukkig vond De Schattie tussen allerlei trash hier en daar een pareltje: de Eurosong DVD van 2004 en de DVD van "de kleine Zeemeermin". Ah, nostalgie! Ik zie mezelve nog het huis ronddansen op "Diep In De Zee" en wegzwijmelen in de sofa op de tonen van "Kus haar dan". KLikken en zwijmelen maar!


Ook de DVD van Het Festival van 2004 is een welkome uitbreiding van onze collectie. Bewijs: op het verjaardagsfeestje van De Schattie was het heel ongemakkelijk om Sakis terug te vinden. De homopopulatie was er bijna vandoor nadat ze zich door Shiri Maimon hadden moeten worstelen. *zucht* Zó'n een sexy rug! Klik en zie "her hotness" op 2'16'' en beter op 2'25'' en nee, ik ben niet geobsedeerd ^_^
Bij deze sluit ik af. Nobody in her right mind is nog geïnteresseerd in mijn ramblings na dat.

Labels: , ,

2 reacties:

Op 4:11 p.m. , Blogger Piglet zei...

*diep in de zee* (diep in de zee) *diep in de zee* :-)

 
Op 11:45 a.m. , Blogger DVLMN zei...

shiri bekoort vooral door haar vocale prestatie me dunkt :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage