maandag, februari 12, 2007

Be still my heart

Naast de gigantische crush op de überhotte cassière van de'n Delhaize is er ook de misschien wel nog grotere fascinatie met de meest sexy telefoonstem die ik al ooit van m'n leven gehoord heb. De Schattie vond dat ik overdreef met mijn *sigh* factor tot ze de dame zelf eens aan de telefoon kreeg. Gevolg: als ze belt voel ik me weer m'n verliefde 15-jarige zelf en als De Schattie ze aan de telefoon heeft, vind ik dat mijn liefje verdacht veel glimlacht. En het is niet dat ze onze bestellingen van de Pabo telefonisch bevestigt, de Mevrouw zorgt ervoor dat ik omringd ben door griep, loopneuzen en thermometers.

Anyway, vandaag pastte ik op haar kindertjens (ja, ze is getrouwd en heeft een nest kinders) en deze avond belde ze mij op om te vragen of ik de rest van de week beschikbaar was. Jammer maar helaas: ik moet werken. En toen zei ze (en ik citeer!!):

"Ik wil jou voor mij..."
Ik geloof dat ik nog nooit zo onprofessioneel gegiecheld heb aan de telefoon. En gebloosd. Maar goed. Het beste was dat ze zei dat ze mij voor mij alleen wilde, *insert giechel van mij*, en het daarna nog eens herhaalde met de befaamde Occie "...". Aaaaargh, hoe kan ze nu van mij verwachten dat ik mij morgen koel gedraag? Ok, de aanwezigheid van haar vent might cool me down. Might. :-)

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage