donderdag, februari 22, 2007

Moeziek maestro

Omdat Duvelman me vandaag aangenaam verraste met de unplugged versie van freak on a leash performed by Korn & Amy Lee kreeg ik plots zin om eens wat liedjes te posten waar De Schattie zelfmoordneigingen van krijgt en ik giga kippenvel.
Wout en ik moeten dringend eens wat concertjes doen... :)




Angels - Within Temptation

Ravenheart - Xandria

Heel moeilijk om een liedje van Nightwish te kiezen. "Nemo", "wish I had an angel", "over the hills and far away" (die lekkerrrre gitaren en leuke keybordtoontjes!), Moondance ... Dus kies ik eens voor iets helemaal anders. De gothic versie van Phantom of the Opera door Nightwish. Gigantisch goed!!
Phantom of the opera - Nightwish

Labels:

1 reacties:

Op 6:19 p.m. , Blogger DVLMN zei...

best te begrijpen dat uw Schattie hier zelfmoord op wil plegen :)
't Is toegestaan, mits een bijpassende choreografie die de agonie in voldoende mate kan uitbeelden. Om kort te gaan, Piglet, begin niet aan zelfmoord, je zou te zeer gemist worden. Jazeker!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage