woensdag, mei 30, 2007

Random titbits

Ik moet dringend in de mood komen om zondag naar Evanscene te gaan kijken. Marija Serifovic is mij zwaar aan het afleiden. :-S
"Bez tebe" ofte "Zonder Jou" is nnnnnice. En Marija gaat ervoor, ook al is het een lekkere slow en geen dance versie van "Molitva".


Battlestar Galactica is de max! Yep, I AM a geek. Vanavond het tweede deel van de mini-serie gaan bekijken bij Spikey voordat we aan de serie kunnen beginnen. Yay!

Heb de familie de laatste tijd giga-genegeerd. Straks eens de belronde doen en van allen vanalles achter m'n hoofd krijgen. Maar goed, de telefoon werkt in beide richtingen...

Niet dat ik mij wil moeien, maar sommige mensen beginnen zich een beetje op glad ijs te begeven en ik begin mij stillekes af te vragen of er meer aan scheelt dan willen in de belangstelling staan van Jan en Alleman. Hmz.

Electro riedeltjes en verwanten zijn de max. Maar aangezien ik die niet in mijn playlist heb, heb ik mijn "best dance album ever" vanonder het stof gehaald. Laat het geweten zijn dat de jaren '90 dé beginperiode is van de "Regi's". This *is* the Real Thing!!

Labels:

7 reacties:

Op 6:35 p.m. , Blogger De eendjes zei...

trekt marija hier niet een beetje op Andrei van idool 2007?

 
Op 9:32 p.m. , Blogger Weetniet zei...

WTF?!!! NEEEEEEEEN! Natuurlijk niet. Tsk! Ignorant to the beauty that is Marija, all of you!

 
Op 6:59 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

I Looove Ray en anita!

Ellen

 
Op 11:12 a.m. , Blogger DVLMN zei...

op glad ijs? Ken jij kevin vanderperre onze nationale ice skater? of heb je 't op een andere guys skater. JA, u leest 't poging tot pun, al is't zwoegen :p

Have fun op Evanescence al is dat daar misschien niet toegelaten ;)

ciao en bacio a tutti.

Hahaaaaaaaaaa 2unlimited :)
Ray en Anita, haha, suck on that regi

 
Op 8:44 p.m. , Blogger Occie17th zei...

"Niet dat ik mij wil moeien, maar sommige mensen beginnen zich een beetje op glad ijs te begeven en ik begin mij stillekes af te vragen of er meer aan scheelt dan willen in de belangstelling staan van Jan en Alleman. Hmz."

Ik veronderstel dat dit op mij slaat... Ach.. can't win'em all, can I?

 
Op 9:12 p.m. , Blogger Weetniet zei...

@ occie17th: ooit al gehoord van het liedje: "you're so vain..."

 
Op 5:39 a.m. , Blogger Occie17th zei...

But I DO probably think this song is about me...lol en na de comment van Dvl 3 postjes hierboven was ik het bijna zeker...lol maar goed... Ben terug gerust!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage