donderdag, mei 17, 2007

Sing along

Ik vrees dat sommige mensen mij nogal een rare vinden als ze mij de bocht om zien scheuren met mijn bolide. Aangezien er in m'n auto de laatste tijd een wel heel érg plaatselijk hoge luchtdrukgebied aan het werk is rij ik nu al een tijdje met mijn ruit op een kiertje. Dat in combinatie met een autoradio zo luid als de boxen kunnen verdragen is altijd wel geestig. En neen ik draai geen hippe technodreuntjes of de laatste nieuwe jumpsong, maar vollen bak Eurosong. Vloeiend Sloveens, Servisch en één of andere vorm van Engels komt heel erg vals uit m'n keelgat in combinatie met heel veel handgebaren en hoofdbewegingen. Menig camionchauffeur flikkerde al met z'n lichten en aan de lichten krijg ik alleen maar meewarrige blikken.
Maar weet je wat het leukste is? Als De Schattie met mij in de auto zit ze doodleuk meedoet. Yep, a match made in heaven! :D

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage