zondag, december 04, 2005

vrijdag-zaterdag-zondag

De rijles van vrijdag... Mijn instructeur had mij nog steeds niet geleerd hoe ik moest handelen bij een voorrang van rechts. Dus dacht ik: "wat niet leert wat niet deert" en gaf ik gas. Mijn instructeur schrok zich een beroerte en gaf toe dat hij bang was. LOL. Ja daarna heb ik een rondje voorrang van rechts te slikken gekregen, eindelijk! Verder kan ik zeggen dat in file rijden heel gemakkelijk is en dat "'t stad" niets voor mij is. Geef mij maar boerenwegelkes.

Zaterdag naar de floralux geweest in Dadizele omdat het Liefje perse om bloempotten en potaarde wou. Tussen franstaligen met geen smaak (rendierenversiering?? engeltjes??) iets gevonden dat niet afschuwelijk lelijk was. 's Middags gaan babysitten op de Miss "Nee!" en Miss baby. Oma zou de nightshift doen want wij wilden naar de laatste Trouble in de Unit. Opa was de Sint tegen gekomen en had wat playmobil mee. Helaas was de Sint vergeten te kijken naar de leeftijd die op het doosje stond. KLeine onderdeeltjes zoals mini-bloemetjes zijn niet echt iets voor iemand van 2,5 jaar..
Trouble zelf was een beetje een ontgoocheling. Terwijl ik mij op de vorige serieus goe geamuseerd had met toffe mensen en goeie muziek was ik nu eerlijk gezegd een beetje ontgoocheld. Mindere muziek, minder zuurstof, minder plaats. Gelukkig was het gezelschap ni te doene de max. Hoewel ik hoogstwaarschijnlijk iemand op de teentjes getrapt heb, want plots zat ik middenin een scheldtirade. Ik steek het voorlopig op het alcoholgehalte van de andere partij...

Vandaag, zondag, ging ik normaal met de Du.elman en het Liefje mijn parkeertechniek wat bijschaven. Daarna samen pannenkoekjes eten en 's avonds naar Occie en Spikey voor een filmpje. Maar de Du.elman heeft een gigantische kater. Het mietje. :-) Dus heb ik tot nu toe de afwas gedaan, gestofzuigd, de kattenbak gepoetst en planten verpot. I'll get you for this DronkenDu.elman!!

3 reacties:

Op 6:39 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Lesbofight?

 
Op 8:04 p.m. , Blogger DVLMN zei...

sowwie.
kater nu bijna verdwenen, al prikt iets of iemand me nog om de zeven tellen met een dikke naald in m'n kop.
Oh ja, voedsel, zij het in geringe mate, blijft al binnen :)

 
Op 3:15 p.m. , Blogger Weetniet zei...

tgoh fight... Wat getrek aan mijn arm en wat gescheld.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage