maandag, november 28, 2005

Rijlessen - les1

Remmen is nog steeds niet mijn sterkste kant. De kamikaze-techniek is al wat afgezwakt, maar nog steeds niet op punt gesteld.
Gas geven, gas geven, gas geven! Terwijl ik met het Liefje nog geen 20km/uur haalde, reed ik er vandaag 80+. Which was n... scary!
Schakelen lukt al vlot. Terugschakelen minder...
Starten gebeurt heel vlot, niks van problemen. Tenzij ik voor de lichten sta en er zich een rij auto's achter mij bevindt. Stress! En bokkesprongen. Maar nog niet stilgevallen! *trots*
In mijn hoofd ben ik nog steeds een fietser. Dus pas op jij daar op het fietspad! :-)

Maar al bij al moet het nog meegevallen zijn want mijn rij-instructeur zei dat hij onder de indruk was. *trots!*

3 reacties:

Op 4:48 p.m. , Blogger DVLMN zei...

keep it up!
mijn autootje binnenkort te koop
wegens niet meer nodig.
De restvan de zwartgalligheid bespaar ik u.

 
Op 5:12 p.m. , Blogger Piglet zei...

niet meer nodig???

 
Op 9:03 p.m. , Blogger DVLMN zei...

nope, zo meteen vlieg ik hem in de prak, maar dan heeft u er ook niks meer aan natuurlijk. Tenzij u oud ijzer collectioneert

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage