dinsdag, november 22, 2005

Werk? Werk! Help...

Vandaag moest ik mij als flinke werkloze gaan aanmelden bij de VDAB om te kijken of ik het werk versus gratisgeld-spelletje wel correct speelde.
Ik heb de dame mijn CV getoond, mijn brief en mijn gigamap sollicitaties. Het gesprek heeft tien minuten geduurd. Dank u wel.

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar t-interim en een half uur later kreeg ik al een telefoontje. Bevestiging gegevens en of ik eens mijn mooie gezichtje kon komen tonen. Vandaag al kreeg ik een jobaanbieding die ik helaas moest weigeren omdat ik al een interview gepland had voor een vaste betrekking. Eat that Randstad!
Ja ik zie het al: iedereen gaat mij plots een job aanbieden nu ik een vakantie gepland heb én mijn rijlessen.. Tsk!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage