zondag, november 27, 2005

Aandachts-trutten

Donderdag zijn het Liefje en ik samen met een Rufus-fan en twee Rufus-weetniets naar het sublieme optreden van Rufus Wainwright geweest. Over het optreden kan ik kort zijn. Zaaaaaaaaaaalig goed. Goeie muziek, goeie zanger, goeie show. En dat is een understatement.
Na een aantal nummers stond de Rufus-adoratie in de ogen van ons gezelschap te blinken. Daar konden het Liefje en ik natuurlijk niet zo goed tegen. Wij willen alle adoratie! Dus deed het Liefje een flauwval act. De heren sleurden even hun blik van het podium weg, maar lang duurde dat niet. Lief als ik ben ondersteunde ik het Liefje naar de dichstbijzijnde bar waar wij de aandacht trokken van een heel knappe security meneer die het Liefje wat cola bracht. Dus nu had mijn Lief alle aandacht. "Tsk!", dacht mijn knie en hij blokkeerde terstond. Daardoor heb ik een aantal liedjes meegemaakt vanop de zijlijn in plaats van recht tegenover het podium, maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door de onverdeelde aandacht van Bietje, Jacques en Baloo na het optreden. Ik geloof dat ze er zeker tien seconden niet over gepraat hebben! *trots*
Jaja een blokkeerknie hebben is al bij al nog zó slecht niet... *huppelt nog wat rond op één been*

1 reacties:

Op 2:27 p.m. , Blogger Piglet zei...

als je maar weet dat flauwvallen (en ook bijna flauw vallen) veeeel erger is dan een beetje kniepijn.
Mietje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage