maandag, december 19, 2005

Vakantie!! het verhaal van een tweejarige

Dag1
Ik stond vroeg op want mama en papa hadden gezegd dat we vandaag naar Centerparcs gingen samen met Piglet en Merlina. Druk sleurden mama en papa met vanalles terwijl ik met mijn playmobil Sprookjesprinses speelde. Ik vind het heel erg leuk om de torentjes van het kasteel te trekken en de prinses haar kleedjes af te doen en de rare meneer zijn hoedje af te doen en... en ... en het is héél mooi kasteel en het is VAN MIJ.

Piglet en Merlina zijn er eindelijk want ik wil we-heg! Eerst naar pizzahut gaan eten. Ik heb van iedereen iets afgenomen. Erm.. ik heb alles wat VAN MIJ is opge-eist, er op gesabbeld en uiteindelijk drie liter cola gedronken. Want nu zijn we op reis en dan mag ik dat van mama. Thuis drink ik melk en water.

Mama en papa vragen de hele reis in de auto of ik moe ben. Tuurlijk ben ik dat helemaal niet! Ik schop mijn schoenen af. Ik wil ze weer aan doen want ik moet straks stappen en ik kan niet stappen zonder schoenen. Ik roep heel erg hard dat ik mijn schoenen wil aan doen. Mama en papa zijn stout, ze doen niet wat ik zeg. Ze luisteren niet naar mij! Ze moeten dan wat ik zeg!

Papa doet nu mijn schoenen aan. Ik vind papa heel erg leuk. Papa en ik gaan wandelen met Piglet en zus. Mama en Merlina gaan binnen in een huisje met heel veel mensen in.

We zijn in ons huis zegt mama. Ik mag in een stapelbed slapen.

We gaan naar de winkel om boodschappen. Ik mag mee zonder buggy. In de winkel grijp ik vlug alles wat ik nodig heb. Mama neemt alles af. MIJN sandwiches en drinkjes. Stoute mama!! Van papa mag ik smurfen-yoghurt hebben met snoepjes. Ik wil heel graag de snoepjes opeten.

Ik heb al veel cola gedronken, ik slaap in een stapelbed en ik heb smurfen-yoghurt. Dit wordt een heel erg leuke vakantie!

2 reacties:

Op 10:19 p.m. , Blogger DVLMN zei...

kids en hun "'t is van mij mij mij mij mij" attitude, i spit on it!

 
Op 11:19 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Haha, ocherreme ;-)

But there still too adorable though.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage