maandag, februari 06, 2006

Eurosong

Eerste halve finale.

Wat valt er te zeggen? Er was een "hulpteam" dat op niks trok. De meeste slaagden erin om hun afschuwelijk lied nog meer te versucken en de juiste mensen gaan door naar de finale. Behalve Els natuurlijk. Zoals de Duvelman" zegt: "Als ik je morgen ergens tegenkom, dan geef ik je een toek ip ui mulle!".
We do love Kay en Kate.
En was het niet subliem dat Katerine voorlaatste werd?? :-D

Volgende week meer gezever over de verschrikkelijkste Belgische selectie ooit.

2 reacties:

Op 10:07 p.m. , Blogger DVLMN zei...

dan hoop ik er wel weer bij te zijn.

 
Op 2:19 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Kay Styles naar Eurosong!
Ik ben bereid er voor te smsen in de finale, zo graag zou ik hem daar zien staan. :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage