maandag, januari 16, 2006

preselectie twee - the horror continues

Na een familiedinner dat vijf uur duurt kijken naar een Belgische preselectie voor Eursong. One must be mad. Maar ik had de live notities aan Het Liefje overgelaten dus ik was er klaar voor. De Duvelman, die blijven zitten was na Madagscar, iets minder. :-)
Maar laat ik kort zijn. Duvelman zou tekstschrijver moeten worden en België is -voorlopig?- gedoemd.

Casa creola : derderangs ibizagezeik.
Afi : wat een benen! Niet echt iets dat zou scoren op ESC
Tommy : My god. En hij kan niet tellen! het is zes zeven acht en niet zes acht negen. Lul. Jeanet!! Zou de Wilfried van NV Butsel zeggen...
Barbara Dex : wat een stem. Wat een make over sinds haar laatste deelname aan ESC. Zou mogelijks potten kunnen breken door haar niet alledaagse genre.
Beatoxic : die met haar vlammen zou ik wel eens willen binnen doen. :-) Oh en ze zong vals en het beatboxen mocht wat meer in de kijker staan.
Els de fucking schepper : attention seeking clown
Roxanne : We willen échte lesbo's en meer interactie!! ;-) Leuk begin. Jammer dat ze niet kan zingen.

Voila. Na het beluisteren van de fragmenten voor volgende week: het wordt niet beter. Integendeel.

3 reacties:

Op 4:42 p.m. , Blogger Occie17th zei...

Maar els zong toch wel schoon
en dat haar.... ik vond ze zoooo knap!

 
Op 10:33 p.m. , Blogger DVLMN zei...

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn Occie, 't haar was the crappest of the crap.
The bumbums on die affi triene waren wel lekker.
't Gezelschap van Piglet en Merlina was outstanding.

 
Op 12:49 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Duidelijk dat ik voor de mannen val: die vlammenvrouw van beatoxic vond ik er maar marginaal en slonzig uitzien.

Maar het zal wel aan mij gelegen hebben. ;)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage