dinsdag, januari 24, 2006

ESC en aanverwanten

Over de derde voorronde kan ik nog korter zijn dan de vorige keer. WTF is wrong with you people?? Peter Evraaaar doorsturen en schattige lieve laura D niet??? Peter zijn gekreun was ik al aan het vergeten terwijl hij het aan het kermen was. Terwijl Laura's liedje nu nog door mijn hoofd spookt. Niet dat ik overtuigd ben dat één van hen ook maar 1 punt zou scoren op ESC zelve, maar kom..
Swat ik ben "uzwo van mine melk" dat ik het bespreken van de andere kandidaten aan Het Liefje heb "overgelaten".

Nu waar ik het nog eens wou over hebben is ESC night zelve. Ik word hier gespamd met e-mails van overmoedige mensen die denken mij te kunnen overhalen van een redelijk kleinschalige ESC-avond te kunnen afstappen.
Beste,
Neen is neen. Laat mij daar dan over gerust.
Het Liefje en ik kijken samen met de Duvel op onze ouwe trouwe bank naar het spektakel. Iedereen is welkom. Maar vergeet niet dat Occie een beamer heeft.

Groetjes.

5 reacties:

Op 7:47 p.m. , Blogger Occie17th zei...

:p

 
Op 9:04 p.m. , Blogger DVLMN zei...

'k zie 't nu al voor me. Den bak naast me, de comments grof en onversneden, 't spektakel bescheiden en rielèks. Ik heb 't altijd al voor kleintjes gehad ;)

 
Op 8:56 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Laura D is maar een onnozel wicht imho

 
Op 10:43 a.m. , Blogger Piglet zei...

Damn Lynnie, zou het kunnen dat je nu uit merlina's gratie valt?

 
Op 6:42 p.m. , Blogger Weetniet zei...

Een verdomd lekker onnozel wicht Lynnie.

En Lynnie heeft wel wat speling opgebouwd vooraleer ze uit mijn gratie valt hoor schattie. :-)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage