dinsdag, maart 28, 2006

Johny?

The keys...
The keys...,
originally uploaded by Weetniet.
Yay, sinds vandaag rij ik rond in mijn eigen auto. Een blauwe, om even een technische term te gebruiken. :-)
Mijn eigenste wagentje is een benzine terwijl die van de piggie" een diesel is. Laat ons zeggen dat het even wennen is.
Starten is iets helemaal anders dus... vertrek ik aan de lichten (eigenlijk telkens wanneer ik gestopt ben) met piepende banden. Tenzij ik ben stilgevallen ben natuurlijk. :-)
Die piepende banden en mijn ronkende motor telkens ik schakel dragen bij tot mijn nieuwe imago: Johny Weetniet. Binnenkort gooi ik er trouwens een gigantische stereo radiootje in om dat überstoere vehikel van mij "op te pimpen".
Dus u weze gewaarschuwd: mocht een blauw autootje spotten, ga langs de kant, want ik stop voor niemand. Ah ja, zie dat ik weer stil val als ik vertrek. :-)

3 reacties:

Op 5:35 a.m. , Blogger Piglet zei...

de wie? De "Pigi" schattie, de "pigi"

 
Op 6:20 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Take me on a testride baby! :-)

Ellen

 
Op 11:10 p.m. , Blogger DVLMN zei...

ik vind Piggie anders ook best klinken.
enneh, ik zal alert zijn voor Johny Weetniet

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage