woensdag, maart 01, 2006

Gisteren de Duvelman nog eens op visite gehad. Laat het duidelijk wezen: the man is back!
Vier uur later mochten we alweer opstaan om op C&E te passen. Gewapend met dekentjes en een red bull... waren we toch niet helemaal klaar voor de job. Kinderen hebben niet echt een ochtendhumeur waarbij je gezegend bent met een uur stilzwijgen in de zetel. Nop, niets van dat, maar wel: "Ik wil spé-len. Ik wil niet eten. Ik wil dat ook". Yep, ze wou mijn cornflakes. Ik deel de laatse vlokjes en: "ik lust dat nie-hiet". Grmbl. Fine dan eet ik het wel op. Ook willen ze spelen. Met jou. Van huisje en pop en school en bakker en met de kleurpotloden en met de stiften en met de blokken en met de andere blokken en puzzelen en... En dat allemaal in een tijdsspanne van twintig minuten. Tss toen ik zou oud was, vulde ik de helft van mijn tijd met vervelen. Dát is pas écht jong zijn. :-)

Swat deze ochtend was nog maar een voorproefje van het weekend. De ouders gaan weg en wij mogen op het huis, de kat en kinderen letten. Gelukkig hebben we al een playdate kunnen versieren bij het neefje en nichtje van Spikey (ventie van...)

En 't is omdat we het graag doen dat we er blijven over zagen! :-)

2 reacties:

Op 11:01 a.m. , Blogger Occie17th zei...

VERLANG AL

 
Op 9:53 p.m. , Blogger DVLMN zei...

uit de verwijzing naar mijn persoon leid ik af dat m'n hergeboorte niet tegenviel? Ik heb alleszins genoten van onze babbel gisteren. Deed ontzettend deugd. Gauw opnieuw.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage