maandag, februari 20, 2006

Ik ga de'r ne lap oep geven!


Ondanks de beenzwengel (goed voor de Oost-Europese stem) en een heel erg leuke gayboy zal Kate helemaal geen potten breken op het festival. Ze heeft zichzelf namelijk vervloekt door "er een lap oep te geven". Beste Kate heb je dan helemaal niks geleerd van Xandee??
Swat ik vind het een keileuk nummer wat ook niet bijdraagt aan haar kansen daar "iets" te gaan doen, laat staan winnen, want ik was er van overtuigd dat we met Xandee een top tien vasthadden. En wie weet als ze niet tussen Ruslana en Deen had gestaan... Maar dat is allemaal verleden tijd. Dit jaar erm... gaan we de'r ne lap oep geven!!! :-)

4 reacties:

Op 3:33 p.m. , Blogger Piglet zei...

de zwengel!!!!!

 
Op 2:50 p.m. , Blogger De eendjes zei...

ik ben de zwengel aan het oefenen om in Athene het perfect te kunnen uitvoeren,

 
Op 7:39 a.m. , Blogger Piglet zei...

tis een typisch eurosongnummer, maar alles wat de laatste jaren al gewonnen heeft, had iets etnisch in hun liedje: de winnares van vorig jaar had flarden sirtaki, daarvoor ruslana met de karpatentoestand, dan sertab... typische abba eurosongliedjes winnen niet meer sinds Take me to your Heaven. Nu ja, een plaats in de finale zou leuk zijn, maar het hangt af van wat de andere landen sturen.

 
Op 4:37 p.m. , Blogger DVLMN zei...

ik bewonder de pertinente eurosongvragen en de antwoorden die bulken van de expertise.
Knap!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage